Efter mycke..

om och men så har ja nu hittat en lösning som känns rätt..just nu iaf :P

Har ju flyttat runt mina stereoprylar på tok för många gånger på skrämmande kort tid..Köpte ju "nya" högtalare för en tid sen o har klurat o kliat mej i bollen på hur ja skulle lösa det hela..Hade tankar på att di store M3:orna skulle förpassas till källarhålan tillsammans med Bladelius elektroniken..Men nu har jag ändrat mig ;) Otippat..ja vet :P

Nu blir det så här : M3:orna får gå enbart till musik(som förut) ihop med Bladelius prylarna..1295:orna får agera ljud till tv/tvspel o filmtittande ihop med min gamla Yamaha härk..Men dom verkar trivas bra ihop..O så va de ju tacksamt att de finns ett gäng digitala ingångar på Yamman..Så PS3:an o Xboxen är nu kopplade till Yamman. Typ såhär :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0